czwartek, 26 lutego 2015

Informacja!

Witajcie, moi kochani!

Wczoraj miałam dla was gotowy 10 rozdział - tak długi, jaki dawno mi nie wyszedł i ogólnie byłam z niego zadowolona. Ale oczywiście mój wspaniały komputer musiał się zbuntować i w tym momencie wyświetlił się blue screen - po ponownym odpaleniu dokumentu nie było śladu ani po rozdziale, ani po całym opowiadaniu.
Pewnie domyślacie się, że muszę być nieziemsko wku... zirytowana, nie obyło się także bez łez.
Ale jest również dobra wiadomość - na dniach będę robić format, a w tym czasie napiszę rozdział od nowa. Prawdopodobnie będzie mu sporo brakować do pierwotnej wersji.
Tak więc za kilka dni do was wracam z dziesiątym rozdziałem "Zabić wspomnienia" i - uwaga - drugim rozdziałem SĄSIADA!

Dziękuję za uwagę!

4 komentarze:

  1. Już się nie mogę doczekać!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam zapisywać pliki co kilka akapitów- a po wszystkim lub i w trakcie wysyłać na pocztę mail. - ułatwi Ci to pracę

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak! Jak się cieszę że będzie i to i to! Mimo to cholernie mi przykro, że wszystko Ci się skasowało. Powodzenia w odtwarzaniu odcinka :*
    ~GlamKinia~ <333

    OdpowiedzUsuń